Mijn rugzak staat weer klaar - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Margot Bary - WaarBenJij.nu Mijn rugzak staat weer klaar - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Margot Bary - WaarBenJij.nu

Mijn rugzak staat weer klaar

Door: MargotBB

Blijf op de hoogte en volg Margot

02 Juni 2019 | Nederland, Nijmegen

Daar ben ik weer. Terug van een tijdje weg geweest op deze blogsite.
Ik ga weer aan de wandel! Mijn rugzak staat klaar want dinsdagavond vertrek ik naar Oviedo. Daar start ik de Camino Primitivo. Deze camino loop ik samen met mijn zus Judith. Mijn derde camino, maar haar eerste! Hartstikke leuk.

De Primitivo loopt van Oviedo naar Santiago en is ongeveer 350 km lang. Dat gaan we helaas niet redden, want we hebben beperkte tijd. We zullen dus een deel moeten overslaan; welk stuk, dat weten we nog niet.
Waarschijnlijk kun je binnenkort een verhaaltje van me verwachten (als je dat nog wil). Geen idee of ik veel schrijflust hebt. Je merkt het wel.

Liefs van Margot

  • 02 Juni 2019 - 17:05

    Guusje :

    Margot,Judith, heel veel wandelplezier en geniet met en van jullie twee'tjes

  • 02 Juni 2019 - 17:25

    Winnifred:

    Wat zijn jullie toch een stoer stel zusjes! veel succes/plezier en als het misschien anders (ver)loopt.......nou niks aan de hand....... dan hebben jullie toch al een prestatie geleverd en de voorpret gehad, take care, dat wens/wil ik wel, vl lfs

  • 02 Juni 2019 - 19:39

    Yvonne:

    Lieve Margot en Judith,
    Hartstikke stoer en leuk dat jullie dit nu samen gaan doen en beleven.
    Ik wens jullie heel veel plezier en goede weersomstandigheden.
    Graag volg ik jullie een beetje via deze site maar als het niet lukt om wat te schrijven,
    dan hoor ik vast nog wel een keer op een andere manier hoe het is geweest.
    Ga vooral genieten van de mooie natuur en elkaars gezelschap.
    Kus,
    Yvonne

  • 02 Juni 2019 - 20:05

    Wilma:

    Wauw, gaaf hoor om dat als zussen met elkaar te doen. Lieve Margot en Judith, een hele fijne wandelvakantie. Ik hoop voor jullie geen blaren krijgen of andere ongemakken, wel goed weer, fijne gesprekken en stiltes en nieuwe inzichten. Geniet ervan, dikke kus en liefs Wilma

  • 03 Juni 2019 - 04:18

    Ella:

    Wat leuk om te lezen, dat je weer gaat en samen met je zus. Ik wil jullie graag volgen.
    Heeeeel veel wandelplezier. Groetjes Ella

  • 03 Juni 2019 - 05:04

    Hetty:

    Lieve Margot en Judith,

    Geweldig dat jullie samen dit wandel gebeuren gaan beleven! Veel plezier met een lekker zonnetje mooie natuur en in de avond heerljk eten met een lekker wijntje,geniet ervan!

    liefs Hetty

  • 03 Juni 2019 - 05:39

    Ria Versluis:

    Hopppa..gezellig er tegen aan...je bent de laatste tijd zooooooo lui geweest..xxxx

    veel liefs van ons en wel voorzichtig hoor...
    Lex en Ria

  • 03 Juni 2019 - 06:03

    Peter:

    Leuk! Gewoon aan cherry-picking doen, de mooiste stukjes of historisch meest interessante lopen en de rest overslaan. Maar vooral genieten! Volg jullie graag. Buen camino!

  • 03 Juni 2019 - 06:45

    Jeanne:

    Moedig dames! Respect! Liefs en veel plezier, Jeanne

  • 03 Juni 2019 - 07:08

    Leon:

    Lieve zusjes, maak er een onvergetelijke wandeltocht van. Geniet en veel wanderlust.

  • 03 Juni 2019 - 07:20

    Rob & Alette:

    Margot & Judith,

    Heel veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes Rob & Alette.

    P.s. Margot, zou jij ons emailadres willen aanpassen naar icloud.com


  • 03 Juni 2019 - 07:32

    Pauline:

    Super zeg, ik wens jullie een geweldige tocht, mooi wandelweer en een onvergetelijke tijd samen. Be safe!

  • 03 Juni 2019 - 15:36

    Wimblaas:

    Stoer dat je er weer tegenaan gaat. Samen met je zus dat zal wat worden. Geniet ervan en we hopen dat het weer meezit. Benieuwd naar de ongetwijfeld prachtige verhalen en anekdotes. Succes meiden. Ien & wim

  • 04 Juni 2019 - 04:05

    Joan :

    Hey zussies, wat een uitdaging gaan jullie aan. En hoe leuk is het om met je zus op stap te gaan. Herinneringen delen, lekker ongestoord roddelen hihi en ook samen naar de toekomst kijken en veel lachen!! Héél véél wandelplezier ik zie uit naar de heerlijke verhalen. Groetjes Joan

  • 04 Juni 2019 - 05:52

    Heleen:

    Lieve Margot, veel plezier weer en mooi dat jullie samen zo door het leven lopen. Bijzonder!

  • 05 Juni 2019 - 07:28

    Marian:

    De tocht gaat beginnen... heel veel loopplezier! Jullie zijn een goed team samen! X Marian

  • 07 Juni 2019 - 13:14

    Marja:

    Stoer hoor meiden. Heel veel succes en wandelplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 42237

Voorgaande reizen:

04 Juni 2019 - 16 Juni 2019

Camino Primitivo

13 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Mijn Walk of Wisdom

18 Juni 2017 - 18 Juni 2017

Nacht van de Vluchteling

16 Mei 2017 - 01 Juni 2017

Portugese caminho

08 Augustus 2015 - 09 Augustus 2015

Trekvogelpad, van Bergen naar Enschede

03 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Pelgrimsroute naar Santiago de Compostela

19 Augustus 2016 - 30 November -0001

Pieterpad

Landen bezocht: